10 Νοε 2017

Μείωση του ειδικού φόρου (από 20% στο 5%) επί των διαφημίσεων στα κανάλια

Τώρα αυτό το λες και δωράκι έτσι δεν είναι; Η μήπως δεν είναι; Αλλωστε κάθε τροπολογία που έρχεται ακόμη και σε …σχετικά νομοσχέδια κάτι έχει στην άλλη πλευρά του…. Φεγγαριού. Όπως στη περίπτωση του σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Οικονομικών που συζητήθηκε χθες με τίτλο «Ρυθμίσεις για την αγορά παιγνίων». 

Εκ κι εκεί μπήκε από τον κο Νίκο Παππά – υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής (ΨΗΠΤΕ) – η τροπολογία, σύμφωνα με την οποία από την 1η Απριλίου 2018 θα μειωθεί στο 5% από 20% που είναι σήμερα ο ειδικός φόρος επί των διαφημίσεων στα κανάλια. Κίνηση που έρχεται εν όψει της επικείμενης αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και προς το σκοπό διευκόλυνσης νέων επενδύσεων. 

 Και προτείνεται η διαμόρφωση από 1.4.2018 του συντελεστή του ειδικού φόρου της παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 3845/2010 (Α'65) σε ποσοστό 5% για τις διαφημίσεις που προβάλλονται από τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης στα οποία θα χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης στο πλαίσιο της εν λόγω αδειοδοτικής διαδικασίας. 

 Παράλληλα, επεκτείνεται η ως άνω ρύθμιση και στα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης που έχουν υπογράψει σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο, καθώς και σε αυτά της ΕΡΤ Α.Ε. 

 Από τη νέα ρύθμιση θα επέλθει ετήσια μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 20 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2018 η μείωση θα περιοριστεί στα 15 εκατ. ευρώ. Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται πως η απώλεια αυτή θα αναπληρωθεί από άλλες πηγές εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού. 

 Ποιες είναι οι άλλες πηγές εσόδων; Ε, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Ετσι, δεν λέγαμε μικροί;

 Πηγή : https://www.naxospress.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...