12 Οκτ 2017

Κωνσταντίνος Ζαλώνης..Τερματίζοντας 14 φορές στον Μαραθώνιο της Αθήνας

φωτο Γιάννης Κωσταβάρας
Η σκέψη για τη συμμετοχή μου σε έναν Μαραθώνιο και συγκεκριμένα στη γενέτειρά του, προσπαθώντας κι εγώ να ακολουθήσω τα χνάρια του αρχαίου Έλληνα Ημεροδρόμου Φειδιππίδη, στριφογύριζε στο μυαλό μου από τα παιδικά χρόνια, γιατί είναι ένα γεγονός που ξεπερνάει τη σημασία του αθλητικού ιδεώδους και αποκτά έναν ιστορικό και παγκόσμιο χαρακτήρα.

 Έχει ταυτιστεί με προσωπική υπέρβαση του ανθρώπου απέναντι στα χιλιόμετρα και με το ρητό "όταν η ψυχή θέλει, το σώμα ακολουθεί". 

 Ξεκίνησα μετά από μία πλάκα, ένα στοίχημα με τον ίδιο μου τον εαυτό, αλλά και από μία μεγάλη κοροϊδία από τους φίλους, λόγω των κιλών που διέθετα. Άρχισα το τρέξιμο την 23η Αυγούστου 2003 με σκοπό τον Νοέμβριο του ιδίου έτους να τερματίσω τον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, απλά και μόνο για να λέω ότι έχω τερματίσει τον δυσκολότερο του κόσμου.

φωτο Γιάννης Κωσταβάρας
Μέρα με τη μέρα, μήνα με τον μήνα, η προσπάθεια μεγάλωνε, τα χιλιόμετρα αυξάνονταν, οι θυσίες αρκετές και τα κιλά είχαν πάρει την κατιούσα. Αλλά πάνω από όλα, ο πόθος για το αποτέλεσμα με είχε κυριαρχήσει. Το ραντεβού με την ιστορία πλησίαζε, η 9η Νοεμβρίου δεν ήταν μακριά.

 Έφτασε η στιγμή που θα έκανα αυτήν τη δύσκολη διαδρομή, που θα αγωνιζόμουν όχι για τη νίκη, αλλά για τη χαρά της συμμετοχής, της συγκίνησης και προπάντων για τον τερματισμό του Μαραθωνίου. Πράγμα που το κατάφερα...Τότε δεν μπορούσα να φανταστώ ότι αυτός ο τερματισμός θα ήταν η αρχή ενός πολύ μεγάλου ταξιδιού με πλούσιες εμπειρίες, βιώματα και φιλίες, τις οποίες έχω βιώσει και θέλω να ζω ξανά και ξανά. Ναι, δεν το κρύβω, είναι πολύ δύσκολο και πολλές φορές σκέφτηκα να εγκαταλείψω.

 φωτο Γιάννης Κωσταβάρας
Όμως, η εμπειρία του τερματισμού στο Καλλιμάρμαρο και το γεγονός ότι με περίμεναν εκεί οι δικοί μου άνθρωποι, μου έδιναν δύναμη να συνεχίσω... Πλέον, μετά από δεκατέσσερις συνεχόμενους τερματισμούς στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, οι επιδόσεις μου μπορεί να είναι διαφορετικές, όμως η προσπάθεια που χρειάζεται, το δέος που αισθάνεσαι τρέχοντας αυτήν τη διαδρομή, αλλά πάνω από όλα το δάκρυ που κυλάει κάθε χρόνο μπαίνοντας στο Παναθηναϊκό Στάδιο, παραμένουν πάντα ίδια.

 O Κωνσταντίνος Ζαλώνης, 43 ετών, είναι Facilities Manager στην εταιρία "Active Computer Systems" . 

Πηγή : (www.active.gr). 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...