26 Οκτ 2014

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ SPEEDRUNNER II

Μετά από 2 χρόνια παροπλισμού στην ντάνα της Ελευσίνας, το SPEEDRUNNER II φαίνεται πως βρήκε νέο ρόλο. Έτσι σίγουρη θεωρείται η πώληση του ταχύπλοου της AEGEAN SPEED LINES, στην μακρινή ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ. Το ταχύπλοο που καθιερώθηκε στις Δυτικές Κυκλάδες, σύντομα θα αφήσει την χώρα μας, μετά από 7 ολόκληρα χρόνια παρουσίας στα ελληνικά νερά. Ήταν μεσημέρι της 26ης Μαίου 2007 όταν πέρασε τα φανάρια του Πειραιά για πρώτη φορά. Ταξίδεψε στην Σίφνο, στην Σέριφο, στην Μήλο, στην Κίμωλο, στην Σίκινο , στην Φολέγανδρο, στην Ίο, στην Σαντορίνη, στην Πάρο, στην Τήνο, στο Ρέθυμνο, στο Ηράκλειο, εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες. Συμμετείχε στην επιχείρηση απεγκλωβισμού στην Λιβύη μαζί με τα υπόλοιπα πλοία του ελληνικού στόλου που κλήθηκαν να βοηθήσουν. Καπετάνιοι του σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ταξίδεψε στην Ελλάδα ήταν ο Cpt Κυριάκος Κύρου, ο Cpt Αντώνης Καμακάρης, ο Cpt Άγγελος Κοντομηνάς, ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος και ο Cpt Νίκος Σαμιώτης. Ένα ταχύπλοο που έβαλε και αυτό με την σειρά του το λιθαράκι του στην αναβάθμιση των θαλάσσιων υπηρεσιών στην χώρα μας, δυστυχώς φεύγει απο κοντά μας.....
Πηγή : http://www.ellinikiaktoploia.net

to synoro blog

1 σχόλια:

  1. Γεια σας!
    Ζητώ συγγνώμη για αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, καθώς λόγω της ενέργειάς μου έπρεπε να πληρώσω για την υπηρεσία διαδικτύου για να φτάσει το μήνυμά μου στο σωστό άτομο.
    Είμαι η Ana Maria Julio, μια Ισπανίδα αξιωματικός που νοσηλεύεται στην εντατική.
    Έχω έναν όγκο στον εγκέφαλο και κάποιες από τις ιατρικές εξετάσεις μου αποκαλύπτουν ότι οι μέρες μου στη γη είναι μετρημένες.
    Δυστυχώς, εκτός από το μπισόν μου Mila, που ήταν η χαρά της ζωής μου, δεν έχω οικογένεια ή παιδιά που να επωφεληθούν από την κληρονομιά μου.
    Ο εκκλησιαστικός μου πατέρας και πνευματικός μου καθοδηγητής μου συνέστησε να κάνω μια δωρεά για να κερδίσω την εύνοια του Κυρίου και να λάβω συγχώρεση για τις αμαρτίες μου, λόγω του παράνομου εμπορίου ναρκωτικών και όπλων στο οποίο είχα εμπλακεί καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
    Ως εκ τούτου, προσφέρω ανελέητα 317.000 ευρώ για να υιοθετήσω τη Mila σε μια οικογένεια και να προσφέρω βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη γύρω της.
    Παρακαλώ στείλτε μου ένα email για συμβουλές.
    anamariajulio38@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...