24 Σεπ 2014

Ο έρωτας της ζωής μου είναι Σερφιώτης !

φωτο Michael Pappas απο μια βάφτιση στην Σέριφο
"Το νέο μου αγαπημένο χρώμα,είναι το μπλε... το μπλε της θάλασσας! Και σκέψου πως κάποτε μου άρεσε το μάυρο!"
Κοίτα πώς τα φέρνει η ζωή... Βρίσκομαι στο νησί μου...Που τόσα χρόνια, ήθελα να επιστρέψω και δεν το τολμούσα. Δεν είχε βρεθεί,  για καιρό, η σωστή αφορμή.  Ώσπου η αγάπη, με έφερε στη πατρίδα μου! Γιατί η αγάπη μου, είναι από τη Σέριφο... Ναι... Ναι...Μου το φύλαγε, η ζωή,  σαν άσσο στο μανίκι... Μια έκπληξη της πόλης, που ποτέ δεν φαντάστηκα.
Η αγάπη μου είναι από την Σέριφο... άγρια και αλμυρή! Ατόφια και δυνατή σαν τη θάλασσα!
Επιστρέψαμε μαζί στο τόπο μας... και κατοικούμε εδώ από πέρσι. Δεν κυλούν όλα παραμυθένια, αλλά εμείς παλέυουμε να κάνουμε το όνειρο αλήθεια! Πληρώνουμε και κάποιο τιμήμα μεγάλο! Είμαστε φτιαγμένοι για τα αληθινά...που στις μέρες μας, συνοδέυονται από τα δύσκολα! Αλλά κανείς μας, δεν κάνει πίσω! Δώσαμε και όρκους μοιρασιάς ζωής. Χωρίς γλέντια μεγάλα... Τα φυλάξαμε για αργότερα!
Και αυτό το συναπάντεμα μας...έκανε τα μαγικά του και  μέσα μου... κρύβω μια ολόκληρη ζωή!
Μία νέα ζωή... Που είναι δημιούργημα της αγάπης μας!  Έμαθα πρόσφατα πως η ζωούλα αυτή  που μεγαλώνει μέσα μου...είναι αγόρι! Και... τότε κατάλαβα, πως η αγάπη της ζωής μου, έιναι από την Σέριφο...Μα και ο μεγάλυτερος έρωτας της ζωής μου... είναι Σερφιώτης !
Δεν χρειάζεται καν να τον δω... Τον αισθάνομαι μέσα σου! Νιώθω την καρδούλα του! Όσο μεγαλώνει η κοιλιά μου...άλλα τόσο μεγάλωνει και η επιθυμία μου, να τον ανταμώσω!
Από μπαμπά Σερφιώτη και από μαμά Σερφιώτισα...κάπου στη Σέριφο... σε προσμένω!
Τώρα ήδη σε φαντάζομαι...και είσαι όμορφος και μάγκας! Μοιάζεις στον μπαμπα σου εξωτερικά και κουβαλάς την τρέλα μου στην ψυχή σου!
Καλώς να μας έρθεις!
η μαμά σου
Πηγή : Στεφανία Κούβαρη

to synoro blog

2 σχόλια:

  1. Τι Ικαριώτης τι Σερφιώτης... η αγάπη μετράει και ας αλλάζει ο τόπος.
    ☺☺☺
    Στεφανία Κούβαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κειμενο σας αγγίζει ολο το Αιγαίο ευχαριστουμε για την κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...