12 Απρ 2014

Αποσύρει την υποψηφιότητα του για τις δημοτικές εκλογες ο Πέτρος Μποφίλιος

14 Απριλίου 2014
Αγαπητοί φίλοι,

Στις 24 Δεκεμβρίου, μαζί με τις ευχές για καλά Χριστούγεννα,

γνωστοποίησα και την πρόθεση μου, να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος

στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές του Μαΐου.

Όλο αυτό το διάστημα που μεσολάβησε μέχρι σήμερα, προσπάθησα

να συγκροτήσω ψηφοδέλτιο από αξιόλογα μέλη τις τοπικής μας

κοινωνίας, που να έχουν άποψη και προτάσεις, προκειμένου να

βοηθήσουμε το νησί μας να βγει από την μετριότητα και την μιζέρια

και να του δώσουμε την θέση που του αξίζει. Δυστυχώς αυτό δεν

κατέστη δυνατόν. Η διάθεση για συμμετοχή στα κοινά των συμπολιτών

μας, στους οποίους απευθύνθηκα, ήταν μειωμένη και όχι ικανή να

υποστηρίξει την προσπάθεια αυτή. Ιδιαίτερα στους νέους, πλην

ελαχίστων, η ανταπόκριση, για δημιουργία, δουλειά και κοινωνική

προσφορά ήταν απογοητευτική.

Για τους παραπάνω λόγους, αποσύρω την υποψηφιότητα μου και δεν

θα συμμετέχω στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές. Θα ήθελα όμως να

ευχαριστήσω, όλους τους συμπατριώτες μου, που στάθηκαν κοντά

μου, είτε ενεργά είτε ηθικά.

Τέλος, εύχομαι καλό Πάσχα σε όλους και καλή Ανάσταση!

Με εκτίμηση

Πέτρος Μποφίλιος.

Πηγή : http://giannisserfanto.blogspot.gr

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...